Menu
Your Cart

Transport si retururi

Livrare prin curier(standard)


Produsele comercializate de noi va pot fi livrate prin servicii de curierat rapid. Va vom asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si transmiterea documentelor insotitoare. In cazul in care produsul comandat nu este disponibil, veti fi informat despre aceasta situatie.


Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei. Costul unei livrari este de 19.00 lei. 
Comenzile cu o valoare de peste 1000 de lei fara TVA beneficiaza de transport gratuit.


 Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.

  • Cum comand?

 Comenzile se plaseza pe www.teomarket.ro. Adaugi produsele dorite în coș, accesezi coșul din colțul din dreapta sus, apoi finalizezi comanda prin pașii indicați.

 Poți cauta produsul dorit direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse din meniul afișat.


  • Care sunt metodele și taxele de livrare?

Metodele de livrare pot fi diferite in functie de dorinta cumparatorului, sau de volumul coletului. Companiile de curierat partenere sunt: 

DPD - 15 lei

Pallex (pentru comenzile voluminoase, pe paleți) - 150 lei/ palet

Ridicare personala - de la depozitul din comuna Afumati, jud. Ilfov, Strada nr 3, nr. 14, cod postal 077010, Pavilion C2-1 C2-2

Transport gratuit pentru comenzile de peste 1000 de lei.


  • Care sunt metodele de plată?

Metodele prin care se poate achita comanda sunt:

Plata ramburs - se face in lei, integral, la livrarea comenzii de catre agentul de curierat;

Plata online cu card (nu include plata in rate);

Transfer bancar - se face in maximum 48 de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plată. Daca alegi modalitatea de plata prin transfer bancar, te rugam sa ne trimiti dovada plății pe adresa de e-mail: contact@teomarket.ro sau la numarul de telefon regasit la contact.


  • Exista posibilitatea de a schimba sau returna produsul?

Da. Pentru schimb produs sau retur, ne puteti contacta la numarul de telefon prezent la secțiunea de contact.


  • Cum se procedeaza in cazul unui produs neconform?

Daca ati primit un produs incomplet sau defect, ne puteti contacta la numarul de telefon regasit in contact sau printr-un mesaj, specificandu-ne numarul comenzii, produsul, problema și daca doriți înlocuirea produsului sau retur.