Menu
Your Cart

Politica de retur

1.Modalitati de retur: 

Formular de retur

  • Ai posibilitatea de a returna gratuit produsul direct din contul tau de client, accesand sectiunea “Formular de retur”, sau accesand linkul https://teomarket.ro/index.php?route=account/return/add. 
  • Dupa initierea acestuia, vei fi contactat de catre un reprezentant al firmei de curierat Fan Courier, pentru ridicarea coletului.
  • Bunurile returnate vor fi trimise impachetate intr-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea.
  • Datele trebuie sa fie corecte, astfel incat procesarea si plata acestora sa fie efectuate la timp.
  • Pentru produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice si cele carora le lipsesc accesorii, ne rezervam dreptul de a nu le accepta.
  • Produsele vandute si livrate Teomarket beneficiaza de termen de retur de 14 zile.

Contact

Pentru retur ne puteti contacta si prin mijloacele de contact disponibile pe site.


2. Inregistrarea returului si restituirea plații

  • Poti returna produsele in termen maximum de 14 zile de la data livrarii coletului, iar contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de maximum 14 zile de la data inregistrarii returului.


3.Cost retur

  • Returul este gratuit

4. Produse care nu sunt acceptate la retur

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
  • produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate;
  • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • folii de protectie pentru ecrane  care au fost deja utilizate;
  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.


Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat