Meniu
Coșul tău

Intrebari frecvente


1. Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Daca ati gresit datele de facturare, contactati-ne la 0770.425.221, si un reprezentant TeoMarket va va ajuta cu facturarea corecta, conform datelor comunicate telefonic.


2. Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Daca ati primit un produs defect, in urma transportarii comenzii sau fiind un produs defect din fabricatie, contactati-ne la 0770.425.221, si un reprezentant TeoMarket va va ajuta cu solicitarea returului sau puteti inregistra returul direct pe site-ul nostru, pentru a primi un alt produs functional, fara niciun cost suplimentar.



3. Cand se livreaza comanda mea?

Comenzile peste 199 RON beneficiaza de transport gratuit.
Pentru comenzile sub 199 RON pretul livrarii produselor practicat este de 9,90 (inclusiv TVA).
Termenul standard de livrare este de 24-48 ore. Pentru produsele disponibile la comanda, termenul poate fi mai lung sau mai scurt, in functie de stocurile furnizorilor. Iti vom afisa termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iti va fi reconfirmat de asemenea si in cosul de cumparaturi.
Este bine sa stii insa ca in perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme .etc.), termenul de livrare se poate prelungi.



4. Am primit coletul incomplet, lipsesc anumite produse. Cum procedez?

Daca va lipsesc produse din comanda dvs., contactati-ne la 0770.425.221, si un reprezentant TeoMarket va va ajuta cu problema dvs.
Este bine sa stii insa ca stocurile noastre fluctueaza zilnic si de aceea este posibil ca in momentul plasarii comenzilor, anumite produse sa nu mai fie in stoc.



5.Cum procedez pentru un retur?

Retururile sunt acceptate doar in cazul defectiunilor produse in timpul livrarii sau neconcordantei cu produsul comandat. Pentru aceste situatii vezi intrebarea numarul 2.