1. Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Daca ati gresit datele de facturare, contactati-ne la 0770.425.221, si un reprezentant TeoMarket va va ajuta cu facturarea corecta, conform datelor comunicate telefonic.


2. Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Daca ati primit un produs defect, in urma transportarii comenzii sau fiind un produs defect din fabricatie, contactati-ne la 0770.425.221, si un reprezentant TeoMarket va va ajuta cu solicitarea returului sau puteti inregistra returul direct pe site-ul nostru, pentru a primi un alt produs functional, fara niciun cost suplimentar.



3. Cand se livreaza comanda mea?

Comenzile peste 299 RON fara TVA  beneficiaza de transport gratuit.
Pentru comenzile sub 299 RON fara TVA pretul livrarii produselor practicat este de 16,72 Fara TVA.
Termenul standard de livrare este de 24-48 ore. Pentru produsele disponibile la comanda, termenul poate fi mai lung sau mai scurt, in functie de stocurile furnizorilor. Iti vom afisa termenul estimat de livrare, imediat dupa informatia despre pret. Acest termen de livrare iti va fi reconfirmat de asemenea si in cosul de cumparaturi.
Este bine sa stii insa ca in perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme .etc.), termenul de livrare se poate prelungi.



4. Am primit coletul incomplet, lipsesc anumite produse. Cum procedez?

Daca va lipsesc produse din comanda dvs., contactati-ne la 0770.425.221, si un reprezentant TeoMarket va va ajuta cu problema dvs.
Este bine sa stii insa ca stocurile noastre fluctueaza zilnic si de aceea este posibil ca in momentul plasarii comenzilor, anumite produse sa nu mai fie in stoc.



5.Cum procedez pentru un retur?

Retururile sunt acceptate doar in cazul defectiunilor produse in timpul livrarii sau neconcordantei cu produsul comandat. Pentru aceste situatii vezi intrebarea numarul 2.


6. Ce inseamna Stoc furnizor extern, Stoc furnizor, Stoc propriu?

Stoc furnizor extern- produsele se afla la furnizorul extern si urmeaza sa fie importate dupa ce ati plasat comanda. Timpul de livrare este intre 7 si 10 zile.

Stoc furnzior- produsele se afla la furnizorul intern si urmeaza sa fie trimise catre noi dupa ce ati plasat comanda. Timpul de livrare este intre 3- 4 zile.

Stoc propriu- produsele se afla in depozit si se vor livra in 24- 48 de ore.


7. Produsele din stoc furnizor se livreaza separat de cele din stoc propriu?

Da, daca optati pentru optiunea aceasta prin specificare in comentariu sau la telefon cand sunteti sunati pentru confirmare.

Daca ambele colete depasesc, separat, 299 de lei fara TVA, transportul este gratuit.

Daca una dintre ele este sub 299 de lei fara TVA, transportul pentru aceasta este 16,72 lei.

Daca ambele sunt  sub 299 de lei fara TVA transportul se va achita separat pentru cele doua colete.


arrow_upward