Care sunt conditiile colaborari in sistem dropshipping?

  • Colaborarea in sistem dropshipping se realizeaza pe baza de contract. Toate conditiile se regasesc in draftul de contract. 

In ce format se regaseste lista de produse care va fi incarcata pe site?

  • Dupa alegerea pachetului de servicii si semnarea contractului veti primi doua linkuri de unde veti descarca feed-ul. Lista cu produse poate fi descarcata in format xls sau csv.

Cum se efectueaza plata produselor comandate?

  • Facturarea se face zilnic si include produsele din comenzile plasate in sistem dropshipping din acea zi plus taxa de dropshipping. Plata facturilor se face la final de zi prin OP sau in fiecare zi de luni pentru facturile din saptamana anterioara.

Trebuie sa am contract cu o firma de curierat?

  • Da. Trebuie sa aveti un contract cu o firma de curierat pentru a primi in contul colector rambursurile coletelor.

Ce preturi pot pune la produse?

  • Pretul de pe site si din feed este cel cu care cumparati de la noi. Puteti pune adaos la produse in functie de politica dvs. 

  • Pretul transportului este stabilit tot de dvs.

Cum se procedeaza in cazul unui retur?

  • Retururile se vor intoarce la noi in depozit. Va fi procesat, produsul va fi facturat cu minus catre firma dvs si veti fi anuntat pe whatsApp sau mail de intoarcerea comenzii.

Care este procesul de comandare?

  • Procesul de preluare comenzi consta in:

1. Plasati comanda pentru fiecare client la noi in site in sistem dropshipping

2. Veti mai primi o data confirmarea stocului prin status comanda Dropshipping Stoc Complet

3. Incarcati AWB si Factura din Contul meu --> Comenzi--> Actiuni

4. Comanda este preluata si procesata

arrow_upward